tisdag 18 maj 2010

Jaha, då var det tisdag igen och dan är väl helt okej inte mycket mer än så... imorse när jag vakna så var det piss väder ute så då blev det att åka bil in till skolan :D sen så har det självklart varit okeej väder när vi vart i skolan och nu lagom til jag ska ut och cykla så kommer det MASSA regn men solen halv lyser fortfarande :D o lite halv varmt är det sådär så att träning ska det bli ivarje fall :)

Förövrigt så var jag ute på landsvägen i går och blev ett fint "rullpass" på 75 km ute i solen :D Vi körde där vi kört så mååååånga gånger under vintern och vissa gånger har det varit ett helvete så skönt att få köra där en dag som den! Körde med ett par till så var grymt skojj bland annat, Johan, Kolmårdsjohan och så jesper nilsson :D Stundtals måste jag säga att vi ändå gasa på lite där när vi vill hem :D

So long, btw så har jag tränat 20 timar under maj än så länge så hoppas att borlänge ska gå rikgit bra :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar