söndag 14 november 2010

Ramundercrossen

Då var cross-tävingen körd! Och ja det var geggigt. Har man inte kört eller varit där så har man inte den blekaste aning om hur de vad var kanske 4-5 cm djup gega med massa spår ÖVERALLT på banan. Bara för det så var det riktigt kul måste jag säga, hoppa av hoppa över hoppa på cykeln trampa lite växla, körde i princip hela tiden på de 3 lättaste växlarna tog i men ingen fart... Men det är Lika för alla, så de e bara o kötta!
Vilket jag tyckte jag gjorde bra och är het klart nöjd med min corss premiär och ser framm emot o köra mera cross!

Helt plötsligt har jag fått ett enormt sug för att träna hårt och se vad man kan ställa till med nästa år. Jag föredrar helt klart sommaren med solsken och värme. Lika så är Mtb det roligaste som finns så nog ska det vara fart på mig tillsammans med de andra juniorerna nästa år :D

Allt jag orkar skriva just nu! har ni några bilder får ni gjärna skicka dem till mig: baddason@yahoo.se
Så ska jag snarast möjligt lägga upp ett gäng bilder!

Ha det bra så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar