torsdag 23 juni 2011

Blodsmak!

Jodå även idag har det hänt saker!

Vaknade av att regnet smattrade på rutorna, efter en god frukost tillsammans med Makeba så gick vi en promenad och nu började regnet avta härligt! Vid 12 tiden åkte vi in tillsatan då även med mamma som sällskap för god god lunch på Fiskmagasinet :D

På eftermiddagen blev det träning, suprise! Backintervaller stod på schemat och efter lite funderingar på vilken backe som skulle besegrad idag så blev det en lång och härlig gruskväg vid ensjön som har två partier vilket är rätt så bra då jag får träna på att kötta när den planar ut och sen direkt kommer en brant till och det är bara att bita i...
8 gånger tog jag mig upp på tider mellan 1.27-1.30 Det är rätt stabila tider om ni frågar mig ingen jojo åkning där inte. Varvade mellan sittande, stående och blandat :P
Maten var inte långt ifrån att komma upp när sista intervallen var körd men jag lyckades behålla den. Trevlans va?

Nu ska ja klura dricka lite te sen sova. Imorgon är det ju midsomar och en av årets obligatoriska träningsdagar. så ska hitta på något spännande då! Kanske yxbacken? Hela stora familjen ska iväg vid 1 så innan det blir det något :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar