tisdag 27 september 2011

Helgen som vart

Helgen spenderades till större delen med älsklingen min och jag måste få skryta lite och säga att vi hade det underbart ;)
I fredags efter jag och oskar spelat squash så kom ellinor, vi tog en fika, gick och såg på jägarna 2 som jag verkligen rekommenderar!! (Y) på lördagen tog vi sovmorgon, sprang en runda. Sedan var det 30 års fest över lunchen hos Tobbe. Och kvällens "main" event: 50 års fest! Ellinors pappas vilket var kul och massor av folk. Klockan han bli rätt mycket innan vi kom hem, fast kul hade vi ju :D
Söndagen blev lugn & skön !! Tillochmed en timmas tennis med tobias. Ruuuligt
Så ska vi se om vi kan avsluta med en bild eller två;
En från löprundan och den andra ifrån denna underbara?! Höstmorgon. Då det både var mörkt och jag trött när jag tillslut tog mig upp :) nu svenska prov. Stay tuned för ikväll är det big news på G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar