tisdag 28 februari 2012

Café blogg

Sitter just nu på ett café i motala där jag hittat god kaffe, fralla och nån annan godbit! Café Ströget för att vara mer exakt. Vad gör jag här undrar ni då säkert... För ett par timmar sedan var jag och klippte mig hos ellinor som praktiserar här i motala på en frisör salong. Så nu är jag nyklippt och fräch! Ska ju vara i mallorca om tre veckor och då vill man ju ha lite sommar frisyr ^^

Helgen var fin med familjen som var på besök. Det blev lite "turistande" samt en dags skidåkning i romme. men nu är det riktigt skönt att vara hemma en vecka. känns som om jag hinner med hur mycket som hälst samtidigt som jag hinner vila upp mig och det är NICE!

Är mer taggad än någonsin till att dra igång tävlingssäsongen. iår säger jag bara håll ögonen på mig. Nu när jag håller på och tjatar om detta tänkte jag passa på och fråga om någon av er läsare har nått bra förslag eller känner någon som skulle vara sugen på att hjälpa mig i mitt cyklande på något sett? Isåfall är det bara att höra av sig till mig på: baddason@yahoo.se eller telefon:0704-537175. Kom med förslag!!

Har haft en hel del för mig den senaste tiden så avslutar med ett gäng bilder så kan ni få kika:
Aldrig fel.
Team Trek i Farten.

Turn on the light!

Lugnets hoppbackar


Romme



Motala 
För att två är bättre än 1.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar