torsdag 29 november 2012

Simmning & Tippbrädan är klar!

Det bjöds på morgon träning idag 07.00 drog den igång en timmes simmnin och jag tog i så mycket att vattnet inte ens kändes svalkande.. tror det var 47 längde +- ett par. Att det var jobbigt var bara förnamnet. Men kul!

Efter lunch åkte jag till Emil på svets igen och nu tog bygget riktig fart så pass att jag hann klart! Är väldigt nöjd (och lite stolt) över mitt bygge men har mycket att tacka Emil för som hjälpte mig, det är imponerande hur grymma de är på att svetsa alltså :D



Resultatet. 

Nu är det bara att hålla tummarna för att hela maskinen fungerar.

Klockan är bara 14:30 och det känns som om jag hunnit med en himla massa redan. så tänkte ta en liten powernapp och sedan är det dags för ett TC pass. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar