tisdag 13 maj 2014

Fullt ös medvetslös.

Fullt ös i flera avseenden de senaste dagarna, därav den långa tiden mellan inläggen men hoppas de mest hektiska sakerna är urvärlden nu!

Fullt ös även på Dalacupen som hade premiär för iår idag, 20 varv på ingarvets bana för er som vet hur den är, efter 5 varv kom regnet och sedan var det skapligt blött. Jag lyckades bli tvåa efter att ha kört i "utbrytning" i lite mer än 19 varv...

Grymt kul och på samma gång bra träning! Det var bra för mig att va loss och gneta lite, när jag gick iväg gjorde jag det med två till som tyvärr släppte rätt snart. Då vart det några varv i ensamhet innan Magnus Darvell och Henrik kom ikapp, vi tyckte på tills det var 4 varv kvar då Magnus attackerar, tyvärr orakade varken jag eller Henrik in på hjul utan han fick en lucka. Henke och jag orkade dock hålla upp tempot och slapp bli ikappåkta. Himla kul kväll och fint att ha lite tryck i pedalerna.

Var minst två fotografer på plats så hoppas på några fina bilder :D Henrik Öijer som ordnar dalacupen (TACK) skriver säkert något han med!

Så länge kan ni väl gotta er åt garmin diagram och siffror.




Tid: 53:28
Distans: 37.2
Snitt km/h: 41,8
Snittpuls: 186
All data hittar ni här på strava

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar