måndag 18 augusti 2014

En dag i det blandmolnen.

Hej på er. Godmorgon och jag får önska er en god start på veckan! 

Idag gör jag Falun, har inte mindre än tre möten inplanerade nu på morgonen. Spännande.

Igår hade jag en fantastisk avslutning på min vecka. I studenpresent fick jag en flygtur av mamma och pappa. Det vart av igår då jag och Anders var ute och flög. Det var inte bara lite kul, det var helt fantastiskt, bättre än jag hoppats på. 
Fastspända ca 3500 fot över havet. 
Flymaskinen.
Dala älven, torsång med omnejd sett från ovan.

Jag fick chansen att ratta ett tag, men med alla dessa instrument slutade det i...
...vattnet. Haha nej då skämt åsido. Vi tog ett stopp på varpan! 
FALUN
Som om inte det vore nog tog Casper och jag oss en runda golf igår kväll.

Ljuva liv. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar