torsdag 6 november 2014

Regn mera regn och SNÖ.

God förmiddag på er. 

Som ni kan se på bilderna så vaknade jag imorse till ett snö fyllt landskap, det som väckte mig var Leo och Tindra som var mer eller mindre lyriska över den snön som fallit. Härlig glädje de där. Bilturen till skolan var rätt så spännande då vi halkade runt med sommardäck. Tror aldrig det varit så halt när jag har kört. Det var galet alltså. Kom inte uppför backarna på vägen hem...

De senaste dagarna har det regnat i massor och på gårdagens löppass var det två (2) plus och smattrande regn, riktigt skönt med andra ord. Idag hade jag planerat och hoppats på ett fint 4h pass, men ska jag vara helt ärlig så känns det inte så lockande nu... Vi får se om jag kommer ut och vad de blir. Jag återkommer helt enkelt. 

Väderprognosen ser ju iallafall lovande ut. 

 




Hursom helst så flyr Ellinor och jag snön imorgon (om den håller sig kvar) då vi flyger till Irland där en helt med Nana, Grandpa, Farbror och kusiner väntar, det ska bli super kul att komma dit! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar