onsdag 3 december 2014

Jag ska ut och resa!

Jag ska ut och resa, jag och Ellinor ska ut och upptäcka världen. Måndagen den 8.de december lyfter vi från Alranda flygplats med destination: Australien. 

Enkelbiljett, känslan att boka den går inte att beskriva men jag rekommenderar er starkt att prova!

Det har varit mycket att fixa inför resan och det är fortfarande en hel del och skulle jag säga att jag inte är nervös så skulle jag ljuga. Det ska bli helt otroligt spännande och roligt, så frammöver blir detta en riktig reseblogg och jag ska försöka uppdatera er om livet "Down Under". Ni som är här för cyklingen skull ska inte heller oroa er, jag kommer träna på precis som här hemma bara i lite varmare klimat. Det är ju deras sommar och tävlingssäsong där så hoppas kunna tävla en del! 

Det börjar ju också bli hög tid att packa och det hoppas jag kommer gå bra med alla de väskor Epic sponsrar oss i Bliz-Merida med och som en i laget sa: "When you live in a suitcase it's nice to have good gear". 




Hela nio väskor ska användas, deras största är grymt bra och lätt att packa, gillar även deras halvstora med axelband och datorväska osv. har jag inte använt så mycket än men jag tvivlar inte på att de gör sitt jobb. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar