onsdag 24 juni 2015

Plötsligt händer det...

Äntligen så fick jag till ett pass där jag slapp regn, känns som om jag haft regnjackan på, på alla pass senaste två veckorna. Ikväll kördes FCA-CUP i Finspång, cyklade dit, tävlade och trampade hem. Blev fina 4.5 h och kilometrar. Efter 2 h i motvind dit lyckades jag försvara min seger från förra veckan men istället för tempo kördes det idag ett ordentligt XC och jag åkte hardtail, rätt taffligt stundtals... medvinden hem var guld värd!

Marcus, jag och Viktor efter målgång. Mina snabba klubbkamrater! 

Imorgon är tanken att vrida ur det sista och sedan ladda om inför söndag SM #1 2015 närmar sig! 

Ett sista tips är att lyssna på Husky podcast som idag släppte en pod med Fredrik Kessiakoff, riktigt intressant och värd att lyssna på. En stor förebild som jag nog tycker mig se några likheter med, bortsätt från Världscupsegerar, OS-deltagande och Bergar tröjja då... :) Lyssna på den här



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar