tisdag 19 oktober 2010

Låt mig rymma!

Hejsan! börjar med att jag är trött, det är för mycket som ska hinnas med och mina 24 timmar räcker inte till och när ja har mycket att göra så minskar ja en eller 2 timmar utav sömnen vilket inte har några som helst positiva effekter... men men så är det och snart är det lov då då ska ja vila upp mig ordentligt Ska först och främst åka båt med Bästaste Ellinor och hennes familj till Finland och så ska nya cykeln ta form är planen :) Men min så kallade: "moderna pluggskola" att de sätter 100 inlämniningsuppgifter och prov på veckan efter ja de vill väll att vi ska plugga underlovet med! inget ja tänkte göra ;)

Just nu tränar jag inte heller överdrivet mycket. väldigt lite faktiskt. blir distans under helgerna sen ca ett eller två löppass under veckan. träningen är konstig för på ett sätt så är man så beroende utav den att bara få rensa hjärnan och inte behöva tänka och koncentrerasig/fokusera sen efteråt går så mycket lättare! det går inte nånannanstans.

Sen står vintern och väntar, det blir ju för tusan mörkt på 1 sekund på kvällen och mörkt när man ska upp. kallt och eländigt med :P


Nu blev det är VÄLDIGT RÖRIGT men tror ingen läser det heller så....(H) men jag är lite gladare efter lite gnällande!

1 kommentar: