lördag 10 december 2011

2 av 3

vid förra veckans slut skrev jag att det var 1 av 3 jobbiga skolveckor. Nu har jag tagit mig igenom yttligare 1! har alltså bara 1 kvar :) Men gud vad mycket det har varit och är. Speciellt nu när jag är sjuk och inte kan ta avbrott o träna. Så dagarna blir extra låånga & helgen nu blir inget riktigt avbrott. men hoppas detta kan vara vad jag behöver. Några extra timmars plugg under lördagen och söndagen.
Sjukt trist just nu. Men när jag tänker frammt så får jag mycket gratis sen för det jag gör nu :D och förhoppningsvis så ska ja hitta tillbaka lite glädje och få lite mer lagom mycket o göra. då trivs jag!
Så hejja nästa veckan sen är det slut för mig.

Han med att gå ut på en promenad, övningsköra & äta lunch ute idag så det var nice!! oså bakade jag en kladdkaka. Nu blir det lite lungt i soffan sen sova så jag blir frisk och kry igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar