måndag 5 december 2011

Tja Tja Bloggen

Hejsan!
Dagen har varit låååång & snart ska jag ta o sova då jag lovat mig 9 timmars sömn varje natt denna vecka! (Så ja nu blev det officiellt=bäst för mig att jag gör det)

"Ledig" från skolan idag. men har ett fett projekt arbete i grupp så bara o bita i det sura äpplet och åka dit. var väl där från 8.30-17.00 score! Men han med o redovisa min Idrott. så nu har jag fixat mitt betyg i Specialidrott A.
Tog visst ett avbrott i ca en timme och hjälpte pappa att täcka båten med pressänning.
Förresten läste ni här? En båt som gick på grung och sjönk!? Sjukt sorligt...

När jag väl tog mig från skolan så unnade jag mig en kebbab och samtidigt som jag gick ut mot träningen så snöade det så där mycket som det gjorde förra året!!!
Kikade även lite på julklappar och vem vet!? kanske så köpte jag nån.

Träningen flöt på som planerat, om än lite seg i kroppen idag.

Imorn blir det samma takter. 9 dagar kvar, KÄMPA!

Hur har er dag varit? Har ni någon bra musik & tippsa om? Kommentera gärna isf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar