onsdag 4 juni 2014

Klar med ALLT i skolan!

Hej mitt i natten! Dagen började med att jag försov mig igen, blir tokig på larmet asså. Kom iallafall in till skolan och skrev mitt sista prov, som jag är riktigt nöjd med. Vilket resulterade att jag höjde mig till ett B i betyg, så glad över det!! Nu har jag alltså bara festen kvar :D

Pontus och jag gav oss ut och körde ett fint landsvägspass. Pontus som "aldrig" punkar gjorde så två gånger idag...

Efter knappa två timmar fick vi sällskap av Hannes och Albin. Ett himla trevligt pass vart de.

Som avslutning på denna dag såg jag en film hos Casper och felicia. Åt gott inkluderat rabarberpaj till efterätt. 

Godnatt. Imorgon har jag alltså inget i skolan utan istället resa neråt mjölby, träffa Ellinor och köra Mjölbybiken på Fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar