tisdag 24 juni 2014

Ursäkta mig för de få uppdateringarna.

Anledningen till att det inte bloggats lika frekvent den senaste tiden är inte att jag inte för att jag är i någon efter-student-depression, kan man ens ha det? Det känns snarare som om jag är mer på gång än någonsin tidigare, det känns skönt att vara klar med skolan. Men det är lite mycket nu skulle man väl kunna säga! Men på ett bra sätt, jag gillar det och att ha fullt upp, det jag inte gillar är när man inte hinner med saker man borde eller ha lovat. Men annars får det gärna vara fullt upp. 

Vad sysslar han med då? Jo han jobbar och när han inte jobbar tränar han. Idag körde jag en 12 h dag med jobb, följt av träning ihop med Martin, alltid himla kul att träna ihop med han. :) 

Igår var jag och lillebror Leo på klubbträning:

Vi hade himla kul, Leo är grym och det är alltid kul att åka på klubb träningen och se alla köra! Hejja på.

Nu går vi lite i baklängesordning känner jag, men vad gör det om 100år?
Innan, under & efter midsommar hann jag vara med Ellinor några dagar, vi åt massa gott och hade det trevligt. På söndagen gav vi oss ut på en utflykt till Omberg med personerna ovan i bild.. Trevligt trots regnet, känns lite som om regn numera är regel än undantag, självklart regnade det på min och Martins solskenspass idag.
Under midsommarhelgen han jag med massvis med cykling (med podcast's & regn) Kul värre, nu önskar jag att formen ska infinna sig till kommande race!!!

Jobbet då, nu har jag hunnit med de två första dagarna och jag verkligen stortrivs på mitt jobb. Det är superkul att gå dit på morgonen och varje dag bjuder på så mycket. Idag har jag till exempel varit med på tre anställningsintervjuer, sjukt lärorikt och roligt. Så roligt att jag nästan får påminna mig om att det är mitt jobb och att jag får lön för det :D 

Nu ska jag meka lite cykel, en dryg två veckors roadtripp börjar på lördag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar