måndag 15 september 2014

2.a i totala Sverige-cupen!

Otroligt kul att kliva upp på pallen och få pris för mina andra placering i Sverige-cupen! Grattis till Emil för segern och bra kört alla andra. 

Var en kanon helg, grymt roligt har jag haft. Gårdagens tävling vart misär och rent slit. Var med där jag ville i starten men efter ca 7 min så tappade jag kedjan, som om det inte var nog så fastna kedjan i hjulet, hade av en eker och böjde hela växeln. Bröt ihop och tog mig till teknisk zon, fick på en kejda och trampade runt, i efterhand var det värt de för andra platsen! 




 Igår tog jag mig till Falun där jag nu ska spendera några dagar, så himla kul :)


 Idag har jag hängt med Casper, vi har njutit av fina Falun och slagit lite golfbollar. Där imellan hann vi också en fin lunch på dalasalen.






Ta hand om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar