onsdag 10 september 2014

Sjukling.

Hej på er, nu har det gått snart en vecka sedan jag hörde av mig. Ursäkta mig för det, men jag har inte haft någon lust alls att skriva här. Lagom tills jag skulle hoppa på tåget till Skara så kände jag att det var något skit i kroppen, eller jag hade väl känt det sen dagen innan men inte velat inse för jag ville så himla gärna åka och köra de tävlingarna i Norge med teamet. Så det var verkligen extremt tråkigt att jag inte kunde åka. Det var också rätt beslut då jag var rätt nere fredag och lördagen. Nu känner jag mig piggare men ändå inte helt frisk. 

Hoppas på en vändning så att jag hinner bli frisk till helgens SWE-cup i Jönköping och Hjo, de två sista deltävlingarna väntar och som jag skrev så ligger jag 2.a i totalen som jag verkligen vill försöka hålla!! 

Även om det kändes som jordens under gång att inte åka iväg förra veckan så har jag hunnit med lite andra saker än att vara sjuk. 

Jag har läst en massa sidor i denna bok och kommit igång med ledarskapskursen på riktigt, just nu känns det som om en 7.5 poängskurs är rätt mycket, haha.

Hemma kontoret är rätt fullt, för tillfället. har lite att pyssla med men det tycker jag är himla kul så jag klagar inte. Har du något du vill ha hjälp med hör av dig så kanske jag kan få hjälpa till!?


Jag har även fotograferat en hel del, bara för att det är så kul. 





 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar