fredag 15 januari 2016

Helgen är här.

Och så skönt det är. Det kan verka inrutat att jobba 7-16 men mitt jobb är allt annat än inrutat. En typisk dag finns inte och kan innehålla det mesta.

Nu har jag dock lämnat kontoret och satt mig på Brödernas Café, man hänger för lite på caféer, här hinner jag göra mycket blir inspirerad och dagen har erbjudit ett mycket kul erbjudande. Vad det är tänker jag inte avslöja men förhoppningsvis är det igång snart och då lovar jag att ni ska få veta.

Igår kom jag hem med för mycket energi och drog iväg på ett klätterpass, ett pass där poletten verkligen ramlade ner för mig och jag tog flera steg på samma gång, svin kul. Dock så vaknade jag med lite stela axlar och en öm nacke, vet inte om det har att göra med fallet jag tog på 2-2.5 meter igår då jag ledade eller om jag har sovit dåligt. Det finns ju också ett tredje alternativ. Att jag suttit still för mycket. Stillasittandet tror jag är det farligaste jag ägnar mig åt.

Hur mycket sitter du still?

Trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar