tisdag 12 juli 2011

CYKEL SM

Sorry! Får be om ursäkt för bloggens inaktivitet. men hemma är jag sedan igår eftermiddag :)

Har haft det toppen i Irland, okej väder och kul att umgås med farmor och farfar, ja ni läste rätt det var kul! Men Rikigt skönt att vara hemma nu igen måste jag säga! men imorgon då blir det att ta mitt pack för då åker hela familjen (utom emil) till Borås För CYKEL SM!!!! TAGG, TAGG, tagg, tagg! ska bli riktigt härligt har inte tävlat sedan lida loop men då var jag i bra slag och sedan dess har det gjorts en hel del hårdtränning och även en hel del vila så nu håller vi tummarna för att formen har hittat hit! Idag blev det 1 h med lite teknik, 30 sekundare & benen kändes så som de ska kännas! så där härligt lätta och sprättiga :D
Grönt är skönt, från efftermiddagens pepp-pass!

Igår kväll fick jag Sälskap utav världens bästa Tjej, blev lite filmtittiande, idag slog vi på stort och cyklade till ica, handlade picknik och nöt av god god mat ute i solen :D Underbart att få slappna av lite och inte behöva tänka på något ;)

Nu vill ni säkerligen se på några fina bilder från Irland, guess what!? jag såg både solned och uppgång i söndags/måndags det är något ni kan skriva upp!!!
Sunset från farmor &farfars trädgård! bilden ovan&nedan

Vrålåket underförra veckan, cannondale/Lefty inte helt fel måste jag erkänna =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar