onsdag 20 juli 2011

I'm back!

Jaha nu var det några dagar sen sist och sm är över...

Kan inte säga att jag är jätte nöjd med mina resultat eller att vädret var på topp. Men kul har jag haft och nu ska det tränas och tränas så ska jag se till att bli sådär snabb som jag vill vara!

Tempot som gick förra onsdagen slutade jag 10.a och där kan man ju konstatera att jag cyklade några sekunder för sakta. men var jäkligt tajt mellan placeringarna och ca 40 sekunder till pallen :O Åkte ju ner samma dag har han köra ett varv innan starten gick. Ett varv var ett mer än inget men tror inte ett till hade skadat. Då varje liten miss slpelar roll och är omöjlig att jaga ikapp...

Torsdagen fick vi ledigt och då regnade det en jäkla massa. På xc:t är jag mest nöjd att jag kom imål och gjorde det som 7.a 6 låååånga varv på den banan och knappa 2 timmar slit så var man så där härligt trött! När man blir tröttare och tröttare och alla miljontals stenar blir större och större så står man tillslut still. Jobbigt när man aldrig hittar någon rytm!

Lördagen och staffet är väl det jag är mest nöjd med. Jag, peter & martin körde 4.3x2 på banan i den ordningen. Starten gick och jag lyckades hitta det där flytet över stenar & rötter och vips så var de där 8 km slut! Över till peter som lyckades plocka några placeringar och sist martin som stod för en björn insatts där han lyckades köra i kapp ck Natén säter och hålla undan från olof!!!!


Sedan dess har jag inte bedrivit någon hårdträning ännu men trampat på lär ja ju ha gort! Imorgon ska jag in och jobba och har gjort så idag! går rätt bra och smidigt att cykla in på lvg/mtb och träna lite på vägen :D

Så blir det att fortsätta kommande veckan så de så"

Ha det Bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar