fredag 22 juli 2011

Episk cykling till jobbet!

Cykling till jobbet eller kalla det jobbpendling om ni vill. Fint vare ivilketfall :D

Jobbade mellan 11-17 idag så i morse hoppade jag på cykeln och trampade mot sörping medans jag genomförde några intervaller, riktigt frisk och härlig luft i morgondimman (H)

Efter en bra dag på jobbet där det varit fullt upp till, hem resan som gick via mem och med ett stopp i agentomta hos familjen filipsson!
Ut till didrik och maja, katten ja jag är helt övergiven men har mina djur att ta hand om!

Så mycket farande :D nu får vi se vad som händer sita biten på kvällen men det är inte helt omöjligt att det blir att baka något... hmm, kanske nötkakor som greger tipsa om !!

Imorgon blir det samma visa och så Kommer ellinor hit och gör mig lite sällskap! ha det gött ciao !

Några bilder ska ni självklart få se och kolla bara här vad ni missar: Jag Klagar Inte


det enda lilla minuset med att jobbpendla sådär är att släpa på en väska... inte så stor iof men med lite planering så hoppas jag kunna slippa den :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar