måndag 9 januari 2012

Dag numero 1

Igår var toppen, jag och Albin åt god mat tacos till set köpte vi ett kg köttfärs & dela på! Då blir man mätt vill jag lova!
Jag kom i säng tidigt och bra med :D eller säng och säng bäddsoffan som inte är så värst mjuk.. Men den funkar!
Tidig uppstigning för att börja träna redan 7.30 nu sitter jag alltså hemma nöjd över att ha gymmat i ca 1.5 timme.. Skolan börjar idag 10.15 så ska jag in och se vad som händer... Är lite nervös, vet ju inte så mycket om hur det hela ska bli. Men jag vet att det är en skön klass, bra lärare, god mat & att jag ska få en dator!!

I kväll hoppas jag på lite skidåkning, skate uppe på lugnet. Tyvärr har jag ingen termometer. Men det är 10 minus med god marginal. Till i eftermiddag ska det dock stiga till -5 och lätt snöfall så då blir det allatiders för lite skidåkning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar