lördag 28 januari 2012

Helg!!

Veckorna flyger fram och helgerna lika så. men just nu känns det att det var länge sen jag var hemma. länge sen jag träffade alla där!

Men jag har det toppen här!

Igår var jag i romme, det samman fattar jag nog bäst med några bilder och att jag verkligen hade det kul! skidåkningen var fin den med :D

Kvällen igår vart lugn med lite film och popcorn :D
Idag har det cyklats distans. väldigt skoj sådan med sällskap utav Pontus & Erik. bortsett från att vi åkte några km på oplogadväg & att pontus körde av sin kedja så vart det drygt tre fin fina timar :D

Nöjding utanför lägenheten.
Eftermiddagen har jag badat, frossat imat och nyss gick jag ner til konsum & köpte mig 200g marabou..
värt!

Imorgon ör det vilo dag och det längtar jag efter, BIG TIME. Då det har gått 13 dagar sen det sist hände...

Nu verkar det bli film med David :D Horrible bosses för att vara mer exakt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar