torsdag 12 januari 2012

Velodromträning nr 1

Imorse vart det träning när den är som bäst, på morgonen!
Idag var det velodrom, lite halv nervös innan men efter att ha snurrat ett antal varv började jag känna mig lite mer avslappnad :D
Efter uppvämningen så kärde vi någon form utav sprint där den längst bak/längs fram varva klungan. Därefter var ett ett så kallat poäng lopp över 50 varv. Med sprint på var tionde. samlade inga poäng. men ack vad skoj det var :D
Tror jag skötte mig okej men lite små missar gjorde jag men inget med katastrofal utgång! När jag kört några pass så sk det nog gå bättre & bättre.

Skoldagen innehöll matte samt OTROLIGT god mat!! Sedan var jag och fick ett gymkort!

Nu har jag nyss damsugit & städat vill ju att det ska vara fint nu när jag får besök :D sen går det väldigt enkelt måste jag säga.

Ne tack för mig hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar