fredag 6 juli 2012

Bajs hals :@

Jävla Baciller, ungefärså känner jag nu.

Halsen strejkar, hela kroppen för den delen.. Igår så kände jag av halsen lite smått & tänkte att det kunde vara klokt att vila och hoppas på att en godnattssömn skulle göra underverk. Underverket uteblev dock:( lekte superhjälte och försökte mig på en Cykeltur imorse. Det höll 15 minuter innan jag insåg att det jag höll på med inte var hälsosamt så jag vände och trampade hem samma väg..
Fy farao säger jag. Detta var inte alls vad jag önskade en sjukdom. Nu tänker jag äta vila och se till att vara i slag igen så fort det bara är möjligt.

I helgen ska jag till Göteborg med min kära flickvän, Karolin & Markus vi ska bo på hotell andas lite go Göteborgs luft så här veckorna innan SM. Det la bli himla kul och roligt att få vila huvudet lite och bara komma bort!

Säger tack för mig med en instagrambild från en liten fiske-knäpp jag fick idag när inte kroppen ville cykla. Att jag inte fick något bryr ni väl er inte om?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar