tisdag 17 juli 2012

Hoppsan

Där hade en helvecka passerat och jag har inte uppdaterat bloggen. det som då var nyheter är nu historia.

Föra veckan tillfrisknade jag och fick ett gäng nyttiga träningspass, jag, Emil & Emil var och tältade och vi jobbade (körde bild med släp, sittgräsklippare, åt god mat och tjänade pengar), jag har umgåst med min flickvänn och vi har varit i linköping och "shoppat", ätit godlunch och haft det bra. Här har ni ett par bilder från dessa händelser.
Snickrat planka och fyllt med grus och jord.


Tältning.

I söndags cyklade jag långt i sjuk motvind. gick 22-23 på vägen då jag faktiskt tog i...

Om 5 dagar körs SM i slottskogen och Tävlings August är nu här, lite smånervös och mycket fokus på att få allt att stämma tills då. Igår bytte jag olja i gaffeln & idag ska jagbyssla med lite smått och gott blandannat, stanska däck mm. Allt ska vara klart ikväll så jag bara kan ladda för loppet resten av veckan. Idag körs förövrigt veckans tyngstapass. 5 st enminutare, visserligen hälften emot det jag körde förra tisdagen. Men det kommer svida. imorgon blir det lite distans och benen i högläge.

Sen måste ni som läser mig blogg och kanske inte följer cykelsporten så mycket verkligen läsa Bradley Wiggins krönika om doping. I can never dope! Jag hoppas och vill tro att han talar sanning och att det är så här cykelsporten ser ut idag. Läs även Vacchis inlägg här.

Nu ska jag jobba vidare med förberedelsena. Hej.


2 kommentarer:

  1. Hade missat Wiggins krönika, tack för tipset! Lycka till på SM!

    SvaraRadera
  2. Jaa den är väl skriven, Tack!

    SvaraRadera