onsdag 25 juli 2012

Sprint semifinal +final

Sitter nu i bilen påväg till Min saknade flickvänn, Tog evighetersevigheter innan vi fick köra vår semifinal. Taggade igång & värmde upp tills då det var sagt ungefär att vi skulle köra.. Dvs. Kvart över två halv tre. Vår start gick sen tio över tre. Igentligen stör inte sådant mg så värst mycket men just idag var det inte riktigt perfekt för mig och jag hann liksom tappa fokus lite.. När väl starten gick emot Johan, Gustav, Nicklas, Isak så kom jag i äg fint tills fördrar kurvan då jag skapande av lite väl mycket och tappade två placeringar. Hamnade då på fjärdeplats och jag hade svårt att riktigt komma förbi och utmana om tredjeplatsen. Grymt surt.

Efter att jag deppat ett tag över missad À-Final så var det dags att ta nya tag inför vår B-Final och få en liten tröst. Denna gång var jag mer alert och såg till att vara på hugget genom första kurvan.. Detta lönade sig och jag satt som klistrad bakom Henke som också villa ha lite revansch. "Henke" förbannelsen som jag kallar det inträffade och jag tappade kedjan på nått vänster. Slog ner båda fötterna i backen stannade till i med fötterna och med tur så veva jag upp kedjan igen. Men detta tog nån halvskekund för mycket och jag blev passerad av Isak som gjorde allt för att inte släppa förbi mig och lyckades med de...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar