måndag 29 oktober 2012

Fullfart

Godkväll kära ni!

Gårdagen spenderades med Ellinor, vi tog en sovmorgon, var ute och promenerade i solen. På eftermiddagen åkte vi till Linköping. Där sprang vi runt och handlade lite. Jag kom över ett par jeans, något liniment samt en t-shirt till Leo.

Kvällen såg vi alla söndags program tv världen bjuder på...

Imorse så åkte jag hem och blev hämtad av morfar 10.00 så satte vi fart mot Örebro. Jag vid ratten. Vi hade en suverän dag, trots regn och ruskvädret. Vi fikade 3 gånger, åt lunch 52 meter upp i Örebros vattentorn. Gott.

Halvlek där. Sedan åkte vi ut till Askersby där min morfars-farfars-farfar August ligger begravd. Vi kikade även på där min morfars pappa är uppvuxen. En bra dag helt enkelt :)

Nu ska jag sova, nya tag imorn!

En bild från Instagram, ni som har det och inte följer mig tycker jag borde göra de(Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar