måndag 1 oktober 2012

Godkväll.

Måndag och jag har tagit mig tillbaka upp till Falun. Satt på tåget hela förmiddagen lång, pluggade körkort hela vägen mer eller mindre och fick en hel del gjort.

I skolan jobbades det lite teknik och vi såg en film innan vi gick till gymmet där Emil guidade mig till ett jobbigt pass, men härligt de!

Ikväll har jag slappat varit på en rolig utflykt till källviksbacken med Emil. Vi provade hans "skottkärredragare" och den gick faktiskt över förväntan, kikade på deras bana som de byggt riktigt grymt måste jag säga! Sen spelade vi Tv-spel en halvtimme och nu ska jag sova.


Imorgon laddar vi för att springa milen för att se lite hur jag ligger till för att greja under 40. Det som oroar mig är att jag har tre grova skavsår sen myrbollen...

Natti
Splash

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar