måndag 5 juli 2010

Helgen har varit underbar :D
Söndagen vr det tävling! det var skojjigt men tyvär satte en punka stopp för mig att få till någon bra placering... men imål kom jag och så länge det höll så var känslan riktigt, riktigt bra (Y) allt flöt på så himla bra och jag kände mig outtrötlig! Temperturen var dryga 30 grader men det upplevde jag inga problem med :P är det sommar så är det!!

På vägen hem blev jag avsläppt i Mjölby dä jag hamna på födelsedags fest och även stanna över tills idag :) Väldigt trevligt, och underbart roligtt har vi haft! Så även idag då Vi åkte hit! Lite små trött är jag allt men det är smällar man får ta xD ne då så farligt är det inte:) men nu är det sovdags :) för imorgon så ska jag ut på cykeltur med Martin ut til Jursla där det ska cyklar några varv på den banan (Y) ska bli skojjigt.

Good Night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar