fredag 2 juli 2010

Sommar looov 4Real!

Jaa nu har känslan över sommarlov infallit sig på riktigt! Haft några grymmt bra dagar som innehåål det mesta med mycket skratt o glädje med Ellinor i mjölby och Göteborg/Liseberg! Väldigt trevligt o inte packat med folk i parken heller så man han med att åka mycket med bara 5-10 minuters kö till allt inklusive balder och kanonen! Sedan så var det 3D filmen som iår va ny o hette: Sammys äventyr väldigt bra faktiskt även om den tog slut lite väl snart :P

Här hemma så är det slapp träning och va med lite kompisar som man gärna umgås med (Y) i eftermiddag tror jag nog att det blir att hälsa på victor :D:D på torosdag åker vi även till irland i två veckor! det blir nog bra och bara ta det lungt ska jag göra !!
På söndag ska jag även till eksjö och tävla! Långlopp där tror det blir att köra halva sträckan alltså 41 km ;) skjjigt tror jag så idag blir det lite träning på min fina bana. Igår var det fart träning på kvällen på racern! Känns faktiskt bättre och bättre på den och är rätt sugen på att sälla upp på någon tävling snart...

Aa färdig pratat för nu! ut i den fina solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar