lördag 24 juli 2010

Home sweet home.

Nu så har ja kommit äntlgen kommit hem, det är väldans skönt att vara hemma nu igen måste ja säga!! men hörreni ni. vart är det där fina vädret ni alla har pratat om?? vafan; det regnar ju nu!!
Jag har hunnit med att träna och de känns hyffstat :) har väll latat mig lite väl mycket dessa två veckor mon samtigigt har det kännts skönt att få vila lite! men ja e snart tillbaka nu igen (Y)
de har ännsälänge blivit ett par pass på mtb dels min bana och så igår körde jag back intervaller det blev 6 gånnger i två set :) jobbigt? ah!

Nu idag då? ja skulle kört ut vid tio och hade släpat upp mig själv oså när ja komer ut till cykeln så e bakdäcket punkat ;( så var det med de! så då tänkte jag laga det och dra med mig pappa runt stegeborg... men då börja regnet ösa och cykelsuget skönk :P men men nån gång ska jag ut idag (A)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar