tisdag 6 juli 2010

Packa?

Insåg nu idag att vi ska ju tusan åka iväg på torsdag... så inte mycket tid kvar här hemma :P  Innan vi åker är det en hel del som ska hinnas med!! idag har jag änså länge hunnit med träningen :) var och körde med martin (Y) vi åkte till Jursla och körde på Nickes bana där :D Väldigt kul, blev tre varv. Ett träningsvarv, Ett på tid ja (jagandes bakom martin) 7.13 och sen Ett när jag fick känna mig jagad och då slog jag till med 6.56 (Y) Martin körde snabbt idag. Lite för snabbt (A) hans varv var 6.42 och 6.46 sa jag rätt nu? tror det. Det var kul iaf! imorgon tror jag nog att jag kommer köra lite Mtb i Söderköpinging. inte helt bestämt men tror det kan bli skojj (A) Huvudsaken är at tjag får leka av mig lite på cykeln så jag klarar mig utan den i 2 lååånga veckor (H)

Restan utav dagen då... vet inte riktigt, ta det lungt sen lite packande. Läge för att börja se till så att sina kläder iaf är rena :):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar