fredag 25 februari 2011

I'm back

Tillbaka nu igen efter att det gått alldeles för lång tid sedan det sista inlägget. Så nu kommer ett till er trogna läsare som hittar hit!

Låång lov, troligtvis mitt bästa sportlov med massa skoj, Mycket aktivitieter! umgåtts en hel del med ellinor, åkte massa skidor, tältat i yxbacken med mera. Självklart har det hunnitts träna imellan. Imrogon blir det Först 1 timme tc i dillqvists. Sedan hem, äta, plugga. Tror markus och karolin kommer hit så säga hej till dem sedan vidare för pass nummer två som blir antingen backintervaller allternativt lite skate... Vi får se vilket av de två det blir :D

vid 6 tiden kommer sedan Familjen flygare blir super trevligt. Om vädret tilllåter så kör jag distans på söndag!!

Nu ska jag ta och krypa ner! när jag får tid ska jag sätta mig ner och skriva ihop något trevlans om Yxbacken à 24 timmar!

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar