tisdag 15 februari 2011

precis som det ska vara!

Benen i högläge, storkopp grönt chai te, tränad och det börjar likna något. Nu känner jag mer och mer att de senaste veckornas träning börjar ge med sig och kroppen att vänja sig vid många hårda och korta pass som det blir. Så just nu känns det helt magiskt och snart blir den där visonen av att man står på star linjen verklighet!

Ikväll skippar vi all träningsfakta men 40 km på rulle på 56 minuter var det som kördes i ett gäng intervaller. Innan det så har jag varit i skolan där det var idrott idag. vi körde spökboll, och lite andra "bollsporter" rikgit kul och tävlings instinkterna kommer igång reält!!

Så sedan tre har jag ängnat mig åt det jag helst av allt vill ägna mig varje dag heladagen, Idrottande! Faan vad kul det är ;)

Sportlovet närmar sig med stormsteg och nästa vecka är det 10 dagars ledighet som väntar :) UNDERBART! då ska jag se till at tumgås med ellinor och mina kompisar samt träna ordenkligt ett litetminiläger kör vi på! Och jag skulle inte utesluta ett eller annat dubbelpass!

På fredag börjar det då martin kommer hem ifrån karlskorna :) Får se vad vi hittar på!!

Ha det underbart! /Mr. Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar