onsdag 9 februari 2011

Produktiv dag idag

Ja jag kan inte annat säga än att livet är allt bra ibland :D

Tusan vad jag varit effektiv idag men på ett härligt sett, ingen stress!!!
Kanske årets bästa än så länge??? hmm,

För att gå inlite på detaljer så har jag varit i skolan mellan 8-17 fyy tänker ni då? men nej då det är nyttigt... man hinner MYCKET och kommer hem utan att kännat att man måste massa plugga. så jag tar det lungt trots att jag har idrottsprov, engelska debatt, historia prov och franska redovisning ;)

Idag slutade jag vid 12 redan men hade en hälsokontroll med skolsköterskan vid 15.00 så blev att stanna ;) Jag vägde in på 70 kg och är 183 cm lång, "du, du är ju ett rikgit skolexemplar" så sa hon om min vikt/längs utveckling :p

Sedan har jag tränat lite granna, gick väldigt bra nu sitter jag med mina "2XU" kompressions strumpor på och ska alldeles strax köra lite stretching för imorgon då blir det badhuset igen ;)

Ha det gott! hoppas ni har haft en lika bra dag idag? (A)

Ska även på Kickoff/inspirationskväll med den nya triatlonklubben Någon som är sugen på att följa med och göra mig sällskap??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar