lördag 26 februari 2011

Konsten att vara totalt avspännd för att sedan vara totalt utmattad.

Den konsten ska jag lära mig att berhärska, Precis som många idrottare är så bra på. Exempelvis: Marcus Hellner. Från att sitta på presskonferansen lite matt, jäspande och till syntes slö för att sedan nästa dag vara 100% fokuserad på det man ska göra!

Idag stod termometern på varmgrader så hoppas våren kan ta och komma nu!! vore ju himlans skönt! Cyklade iaf till dillqvists för att köra mina intervaller där :)
Sedan var markus & karolin här et tpar timmar och efter det så har jag städat och plockat lite här och där! Nyttigt.

Imorgon är det söndag och distans hade jag tänkt mig...

En bild på emil och oskar mitt i yxbacken först av alla efter en natt på toppen :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar