tisdag 1 mars 2011

Första mars

Och om två veckor är ja på mallorca och cyklar i en vecka :D Känns inte helt fel längtar massor!!!!

Ny månad nya tag intesant? Har ni lagt märke till min nya header? påminner lite om den gammla men blev endå nöjd ;) denna gång är det emil som fixat den åt mig taaack. Nästa gång ska jag fixa min alldeles egna (Y)

Ikväll blir det att plugga för hela slanden då jag visst inte varit lika duktiga som många andra och gjort det under lovet xD aja, det var det värt. Ska skriv något skit om etik=1,5 sidor samt Källkritik och källorskvarleover = 2.5 sidor =4 sidor totalt :'(

Idag hade vi som varje tisdag idrott i skolan och det blev 1.5 timmes köttande. några hårda tacklingar och jag känner mig lite mörbultat :P Men det var det värt...
Har även bokat tid till syv-en för att få lite mer kött på benen inför Mitt val om jag ska läsa kemi, fysik, biologi B eller matte och programering? vad tycker ni? :D

Ha det gött nu ska jag ta tag i mitt pluggande !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar