söndag 13 mars 2011

Sista gången på vinterhojjen?

Ett par tre plusgrader, hur frisk luft som helst och trevligt sällskap iform av stefan och en varm bastu som väntar hemma=det perfekta receptet på ett lyckat pass!
Jag under dagen
Vi körde ett lite "mindre" varv på två timmar men inte lättare för det då vi höll bra fart och ett tag tror jag vi båda glömde att det fortfarande är vinter!? och att vi satt på vintercyklarna. Så jag skulle verkligen vilja slå ett slag för ute cykling! det är trots allt så det ska va! utomhus. Under vintern behöver man inte enbart köra distans utan intervaller kan göra gott det med, lite naturliga intervaller sprter så har man ett kanon pass precis som vårat idag...

Nu ska mitt rum som ser ut som det har varit inbrott i och någon letat efter något mycket värdefullt utan att hitta det=saker överallt (H)
Sen får vi se om jag kanske går över till didrik en sväng?? och juste jag har lovat min vinterkrigare att den ska få en duch den med! samtidigt som jag håller tummarna för att detta är sista gången ja åkte på den för iår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar