fredag 11 mars 2011

Smaka på mjölksyra!

Det är mina förhoppningar att få smaka på reält med mjölksyra under morrgondagens race ;) Ska ge det ett försök och se till att få mig en ordenklig genomkörare!! Cykeln, skidorna & kläderna är packade... jag är ligger i min säng och ska nu släcka för en godnatts sömn :P

Ikväll har jag spelat lite på vicots little big plannet på ps3.an, hjälp mamma med en smörgåstårta till imorn då morrmor kommer för att fira henne :P

Anars har det varit en lugn eftermiddag ;)

Natti, drömm sött

har ni lyssnat på r.e.m. collaps inte now ??? om inte SÄTT igång ;)
so over me
so high in my face
so talk to me
and tell me where to place this
in my Quasimodo heart
that's where i slit and swell
i bring the church bells to my hears
bled red blood cells

från vilken låt kommer dessa text rader ifrån?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar