söndag 27 mars 2011

jösses

Vad tiden går och vad dagarna flyger förbi. nu är redan en vecka och en helg slut! Det går undan här.
Idag började jag dagen med att sova alleles för länge speciellt när den var en timme mer än man först trodde. men det var det skönt och idag känner jag mig betydligt bättre så (Y) Sedan pluggade jag lite ja det är istort sett det ända som hänt idag=plugga men nyttigt det ochj lika bra att ta en sån dag speciellt med tanke på hur de kommande dagarna se ut :) Mycket i skolan vill jag lova!

Dagens största höjdpunkt måste endå va Greger filipsson som verkligen gjorde min dag! Vi gjorde upp en riktigt bra plan över hur vi ska fixa med allt praktiskt för skolan och bedömningen. Och Geger han hade koll han, allt planerat och klart väldigt kul att höra stort tack för det :D

Till kvällsmat åt jag alldeles för mycket och nu mår jag illa... Nu börja visst någon bra film på 1 så den blir det as slö se lite ;) ha det gött och dagens bild:
Emil och pappa på mallis här platt med fina fält och i bakgrunden ser ni ett och annat spektakulärt berg. ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar