torsdag 6 oktober 2011

Almost there!

Strax hemma. När man varit iväg det är då man uppskattar hemma lite extra! Jag har haft några av de bästa dagarna i mitt liv skulle jag vilja påstå uppe i falun den här veckan. Jag är otroligt tacksam för hur alla tagit hand om mig speciallt Albin, Johan & Emil som jag fått bo hos. Det känns som om jag har gjort ett bra intryck på de allra flesta och jag ser verkligen frem emot att åka upp dit igen! Det känns lite läskigt o skriva det... det känns liksom som om det blir på riktigt då =)
Jag har försökt prata med så mång jag bara kunnat under dessa dagar o alla verkar trivas, lärarna & tränarna är med väldigt bra!!
Jag ser fram emot lite nytt ett äventyr. ett riktigt sådant. Lite förändringar och få leva för min cykling. Nu är inget bästämt... men ja ska hem fundera och prata med mamma och pappa så får vi se hur det utvecklar sig. Det är lite som ska funka.
nu har jag skrivit av mig lite här så är jag strax hemma!

Dagen idag började med en härlig cykeltur med Johan på riktigt fina stigar där jag även han med ett par små vurpor =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar