tisdag 25 oktober 2011

Löpning, Matte & Bastu

Måste bara börja med o säga att siffrorna återigen pekar uppåt då jag vill tror att det beror på att jag bloggar lite mer ofta nu och att det händer lite här. Riktigt kul.


Dagen idag då:

Idag så vaknade jag 07.55 och inte 06.50 som klockan var stäld på. då frågar ni er själva, så klart. Hur gick det till. och det frågar jag mig med!! Gjorde mig klar och fick skjuts av pappa som skulle in till jobbet vid åtta så han ändå. Lite stressigt men samtidigt rätt soft att gå upp 20 min innan man börjar :D Borde jag göra oftare. När jag börjar i Falun efter jul då kommer det vara standard! Längtar :)

När jag tagit mig till skolan så pluggade jag lite matte, kemi & efter lunch skrev jag det där provet! Och till min förvåning så gick det Bra och jag kunde svarara på allt och kände mig säker så där som man inte borde göra om man pluggar alldeles för lite matte. Antar att jag hade tur denna gång. Fast å andra sidan så är jag lite av en talang när det gäller det där. när jag låter det ligga så brukar det fastna på något vänster *Skrytmåns* Men till nästa prov. Np, då ska ja plugga ordentligt!
Hem så körde jag bil, ut med vovven på en timmas löprunda. Riktigt fin solnedgång, se bilden här under,!!!! Det fina med denna höst träningsperiod är ju just det. Att man kan träna lite det man känner för och inte behöva fokusera så dant. Det går fint och ta nått foto undertiden om man känner för det. Tyvärr har jag oftast (läs alltid) med mig min telefon vilken inte direkt tar några super bilder. Men en riktig kamera känns så tung o släpa med sig...
(Efter 20 min så fick jag fruktansvärt ont i revbenen eller bakom och kunde knappt andas. Värre än håll och när jag tvingades stanna så satt det i ett reält tag men sen så var jag igång igen, rätt mör nu i benen efter ganska så mycket träning desenaste dagarna... men det lovar gott inför STHLM-Cyclocross till helgen. eller något!
Väl hemma så var bastun varm, Lyxigt!

Nu har det ätits god kvällsmat köttbullar och potatismos för att vara exakt! Resten av kvällen blir lung lite tv tittande. Skulle nog behöva plugga. men det tar vi en annan dag =)


Och så slutar jag med lite musik tips: Först och främt så måste ni ju alla lyssna på coldplays nya album Mylo Xyloto som är bra från början till slut. Sen så någon lite mer udda som Victor presentare för mig härrom veckan, Ben Howard Klickar ni på hans namn så får ni höra på låten Keep your head up! Riktigt bra om du frågar mig ;)

Fint va!?
Ungefär där Gav solen upp för dagen och likaså jag...
...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar