måndag 3 oktober 2011

Ute På Äventyr

Nu sitter jag på tåget sedan en halvtimme tillbaka och är just nu i Flen. Just nu surfar jag på datorn ifrån telefonens internett, hur grymmt är inte det? jag tycker det är awesome iaf speciellt att jag lyckades få igång det alldeles själ :D
Jag har även fått ihop min packning även om det blev en stor väska... Jag tycker att jag brukar vara bra på att packa, den här gången blev det mycket då sängkläder, cykelhjälm, skor tar upp mycket plats sen så ska man ha träningskläder! När man sen kommer till de vanligakläderna som brukar åka ner sist så har man inte så mycket plats...

Ja ni som hängt med i svängarna vet ju att jag är på väg mot falun för att hänga med Ya Eliten ett par dagar till och med torsdag för att vara lite mer precis! Och till er som inte är med så berättar jag det nu ;)

Jag måste erkänna att jag i helgen varit aningen nervös. Det är mycket som blir nytt och jag kastar mig ut i det okända... men jag vill och tror att det kommer bli grymmt :D
Nå väl nervositeten börjar nu övergå till förväntningar, glädje och snart hoppar jag av spänning!!!
jag ser verkligen fram emot dessa dagar som ni hör!
Ska försöka att skriva lite varje dag här om hur jag har det så stay tuned!

Btw, så har min snälla vän Stefan lånat ut sin cross till mig så jag har anmält mig till Söderköping crossen nu på söndag Prestige offcourse. sen planerar jag även att köra stockholm i kunsgsträdgården den 29.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar