onsdag 19 oktober 2011

Övningskörning

Har nu övningskört knappt 10 gånger och sen i söndags varje dag! Det är fyra dar i rad det och jag lär mig mer och mer hela tiden :D har mest kört om kring i våra områden och tränat på svänga o allt man ska göra då. Bromsa koppla växla osv. Men det går förvårnadsvärt bra! Har kört uppför vår backe flera gånger nu :D

Tränat det har jag också gjort 4 dar i rad! Idag blev det löpning (backintervaller) med hunden som börjar bli gammal men lite orkar han med :)
Efter löpningen sov varade i 40 min så blev det 20 min styrka! Härlig träning såhär på höstkanten!

Sen så är jag för varje dag som går mer och mer sugen på Falun! Längtar efter att börja där och hänga med alla där uppe! Vara med eliten o träna som aldrig förr !! För till nästa säsong. Då jäklar är det fullt ös :) färdig tramsat med andra ord och jag ser fram emot det! Det mesta verkar lösa sig! (jag är lite otålig. Men tillsammans med min familj och vänner så verkar pusselbitarna falla på plats)
Avslutar med en bild på soluppgången imorse :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar