torsdag 19 april 2012

Gårdagens nyheter, idag.

Igår var en sån där härligt produktiv dag från min sida. Efter en långskoldag gick jag hem och kände mig nöjd med det jag presterat där, med allt från utvecklingssamtal till fysik uppgifter. Träningen gick minns lika bra den asså. Kändes som om jag hade lite fart och tryck ibenen då vi körde träningstävling på jungfruberget. Vart väl en mini vinst där med. härligt för skallen!

Imorse ångade vi på med ett gäng backintervaller och då kände jag att det var rätt så drygt och jag fick verkligen slita. Men lite så ska det väl vara med?

Idag har Falun besök utav mirelle också så har umgåsts lite med henne och kollat runt på vad Falun har att bjuda på!!!!!!!!!

Nu ska jag sova och imorgon är det fredag mina damer och herrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar