lördag 14 april 2012

Race Ready

Bring it on!


Nu är jag så redo som jag kommer bli för säsongen 2012 mitt andra och sista år som junior. Jag ser verkligen fram emot denna säsong. Samtidigt som jag fortfarande är lite osäker på formen, hur är den? Är jag så där snabb som jag ibland har kännt mig på träningarna. eller går det tuungt? Jag hoppas så innerligt på det första. men gud vad nervös jag är på ett sett, vill ju detta så mycket, veckorna på mallorca känns som om de gav oerhört mycket. Nåväl. imorgon så är dags är jag förmodligen mycket visare och tävlingspermiären är körd. 

Detta ska bli så oerhört skojj!

Dagen idag då, sov ut till närmare tio. Åt min frukost och så klädde jag om för en timmas cyklande, med lite spurter osv. allt för att komma igång imorgon, kändes det bra? Jaa! 

Idag har vi för ovanlighetens skull fått lite solsken så det är ju underbart. 

Nu sitter jag med benen i högläge och bara chillar, små äter lite för att fylla på depåerna. det är sjukt skön. Och så här lär eftermiddagen fortsätta. Imorgon ska det gå fort! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar