fredag 24 augusti 2012

Fredag.

Idag är min sista sommarlovsdag. På måndag drar skolan igång och jag kommer hänga i falun för att leva min dröm. Jag längtar tillbaka upp dit nu efter en grym sommar här hemma. den har vart lång och jag har hunnit med massa skoj. Men som alltid så önskar man ju att man kanske träffat några av sinna vänner lite mer. men tiden flyger ju fram och det är som det är. men ni är alla välkommna upp till falun och hälsa på!

Idag har jag fullt upp med att slappa, packa det sista, fixa så allt är i sin ordning. vid 3 tiden drar jag mamma och tindra norr ut, imorgon ska vi besöka carls Larssongården och på söndag kör jag Finnmarksturen. då vill jag att det ska gå fort.

Igår hade jag alla mina och Ellinors bilder i nått knepigt format men idag har jag fixat med dem och nu ska ni få se ett par här tänkte jag.











/August

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar