fredag 31 augusti 2012

Grått

Hallå i stugorna!

Ikväll har jag slappat och ätit godmat. Norrköpings Tidningar ringde med och frågade lite om min cykling. Kul de.

Att sticka ut idag vart ett mindre projekt. Det mesta finns här hemma men lite att pyssla med. Att det var grått och regnigt och jag trött hjälpte ju inte motivationen men träningen skulle göras så jag styrde pappas cross ut på diverse grusvägar. Första timmen gick segt sen började jag komma igång och njuta av träningen. Slapp regn så det får jag vara glad över.

Påvägen hem stannade jag hos Familjen Nilsson. Alltid kul att prata lite :-) fick även med mig ett gäng slangar som kommer väl till användning..,

Nu ska jag sova har inte känts 100% i halsen nu på kvällen :S men har ätit en vitlök mm så en god natts sömn gör förhoppningsvis under.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar